Esta secção não inclui de momento qualquer conteúdo. Adicione conteúdo a esta secção através da barra lateral.
The package arrived quickly. I installed it in 15 minutes. …and now… waiting for the rain :)
(Hungary, BYD Dolphin)
They didn’t quite fit my Dolphin so I had to do some slight adjustments with them so they would fit around the wheel arches correctly and fit flush. Once this was sorted they look really good.
Perfect fit easy to install, tools provided but I had my own tack lifter which was better, plenty screws etc.
Looks really great on car, added protection.
De forreste kan godt gå. Dog passer kanterne ind mod interskærmen ikke helt som ses på det sidste billede.
De bagerste passer slet ikke i bundet eller med kanterne. Så de kommer ikke på.
Hi,
Thank you for your feedback.
We sincerely apologize for any inconvenience caused. We have reviewed the issue you reported and found that differences between vehicle specifications in different regions and production batches may have caused the rear mudguards to be incompatible with your vehicle.
We have therefore processed the refund for the rear mudguards.
If you have any further questions, please feel free to contact us at any time. We will be happy to assist you.
Best Regards,
TOP BYD Aftermarket Accessories Team
Relatively easy to fit. Look better quality than you would expect for the money.
These were the 2nd set of mudflaps
I bought as the 1st
Purchased from AliExpress were not for European
Dolphins.
These do fit better but the rear ones didn't fit
100% as someone else who'd bought these
Has also said in their review. I had to
Cut them slightly to get them to fit better
Also I felt as you could see some gaps
I finished them off nicely with some black
Silicone.
Hi Leigh,
Thank you for your feedback and for sharing your experience.
We would like to kindly note that, when installed correctly, the product should fit your vehicle perfectly without the need for any cutting. To better understand the issue you encountered and provide more targeted assistance, we have contacted you via email. However, we regret that we have not yet received your reply.
We look forward to assisting you further and providing you with better service.
Best Regards,
TOP BYD Aftermarket Accessories Team
These mud flaps appear to be generic. I was expecting them to fit my BYD Dolphin without having to modify by cutting the back flaps.
Dear Anonymous,
Thank you for your message.
Regarding these mud flaps, they are custom-designed based on the original vehicle specifications. When installed following the correct steps and proper method, they should fit your BYD Dolphin perfectly without any need for trimming. We have also provided you with the installation instructions, which you can follow for proper setup.
We appreciate your understanding and support. If you have any questions or need further assistance, please feel free to contact us—we are always happy to help.
Best Regards,
TOP BYD Aftermarket Accessories Team
Front one fit well rears not so good. But on the whole great value an easy to fit
Sturdy. Comes with more than enough tools and extra pieces to fix it. so much so that you end up wondering if you have done it right.
Very good value. They are strong and sturdy and they fit the contours of the car perfectly.
It took approximately 5 mins to fit each mud flap.
There are no fitting instructions but it is very obvious how they attach.
The package arrived quickly. I installed it in 15 minutes. …and now… waiting for the rain :)
(Hungary, BYD Dolphin)
They didn’t quite fit my Dolphin so I had to do some slight adjustments with them so they would fit around the wheel arches correctly and fit flush. Once this was sorted they look really good.
Perfect fit easy to install, tools provided but I had my own tack lifter which was better, plenty screws etc.
Looks really great on car, added protection.
De forreste kan godt gå. Dog passer kanterne ind mod interskærmen ikke helt som ses på det sidste billede.
De bagerste passer slet ikke i bundet eller med kanterne. Så de kommer ikke på.
Hi,
Thank you for your feedback.
We sincerely apologize for any inconvenience caused. We have reviewed the issue you reported and found that differences between vehicle specifications in different regions and production batches may have caused the rear mudguards to be incompatible with your vehicle.
We have therefore processed the refund for the rear mudguards.
If you have any further questions, please feel free to contact us at any time. We will be happy to assist you.
Best Regards,
TOP BYD Aftermarket Accessories Team
Relatively easy to fit. Look better quality than you would expect for the money.
These were the 2nd set of mudflaps
I bought as the 1st
Purchased from AliExpress were not for European
Dolphins.
These do fit better but the rear ones didn't fit
100% as someone else who'd bought these
Has also said in their review. I had to
Cut them slightly to get them to fit better
Also I felt as you could see some gaps
I finished them off nicely with some black
Silicone.
Hi Leigh,
Thank you for your feedback and for sharing your experience.
We would like to kindly note that, when installed correctly, the product should fit your vehicle perfectly without the need for any cutting. To better understand the issue you encountered and provide more targeted assistance, we have contacted you via email. However, we regret that we have not yet received your reply.
We look forward to assisting you further and providing you with better service.
Best Regards,
TOP BYD Aftermarket Accessories Team
These mud flaps appear to be generic. I was expecting them to fit my BYD Dolphin without having to modify by cutting the back flaps.
Dear Anonymous,
Thank you for your message.
Regarding these mud flaps, they are custom-designed based on the original vehicle specifications. When installed following the correct steps and proper method, they should fit your BYD Dolphin perfectly without any need for trimming. We have also provided you with the installation instructions, which you can follow for proper setup.
We appreciate your understanding and support. If you have any questions or need further assistance, please feel free to contact us—we are always happy to help.
Best Regards,
TOP BYD Aftermarket Accessories Team
Front one fit well rears not so good. But on the whole great value an easy to fit
Sturdy. Comes with more than enough tools and extra pieces to fix it. so much so that you end up wondering if you have done it right.
Very good value. They are strong and sturdy and they fit the contours of the car perfectly.
It took approximately 5 mins to fit each mud flap.
There are no fitting instructions but it is very obvious how they attach.